maanantai 10. syyskuuta 2012

Internet markkinoinnin kasvu Suomessa


Internet markkinoinnin kasvu Suomessa
Useimmat meistä tuntuvat ajattelevan rikastu netissä -tyyppisiä markkina-alueita kun he kuulevat jotain liittyen internet markkinointiin, josta siis käytetään lyhennettä IM, mutta todellisuudessa internet markkinointi on paljon enemmän. Monet isot brändit, joita näkee televisiossa tai muussa mediassa käyttävät IM:tä lisätäkseen tuloja ja kasvattaakseen brändin nimeä entisestään. Se ei ole vain helppo taktiikka jossa ihmiset rikastuvat nopeasti, vaikka monet niin luulevatkin niin. Tämän päivän teknologian täytteisellä, jatkuvasti kehittyvässä maailmassa se on viisain tapa markkinoida.

Jäljelle jää keskustelu koskien internet markkinoinnin mahdollisesta kasvusta Suomessa. Monet ihmiset ympäri maailmaa pitävät IM:tä trendinä joka kuihtui jossain vuosien 2002 -2004 aikana, mutta he eivät voisi olla enempi väärässä. Se on valtava ala! Se on paljon suurempi kuin mitä voisit ikinä kuvitellakaan. Mitä IM:n mahdollisesta kasvusta Suomessa tulee, se on ihan samankokoinen ala kun muuallakin maailmassa, lukuun ottamatta kielimuuria, missä paikalliset suomalaiset yritykset etsivät keinoja laajentaa brändejään sekä tehdä itsellensä nimeä muissa maissa tai jopa ihan maailmanlaajuisesti. 

Kaikki on markkinoinnista kiinni, sen takia nimi internet markkinointi. Onnistunut IM yritysvalinta mainoskampanjoillesi, voi mahdollisesti antaa brändillesi tarvittavan näkyvyyden erittäin tehokkaalla, myöskin kustannustehokkaalla tavalla. Jatkuvien lisääntyvät uusien internet käyttäjien myötä internet markkinointi Suomessa kasvaa ja laajenee räjähdysmäisesti. Suomalaisilla yrityksillä olisi nyt mahdollisuus valtavaan maailman laajuiseen levitykseen, mutta käyttäessään ammattimaista IM yritystä Suomesta myöskin ulkomaalaisille yrityksillä on helpompaa yrittää saada itsensä kartalle Suomen markkinointialueelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti